Friday, January 1, 2016

New page of 2016


Long time no see. Sorry i was a bit busy for my finals. Alhamdulillah all went fine and pray for our success insyaAllah. Sem ni jela nak relax sikit because after this subjects banyak gila. Memang credit hours smpai 20+. Bertapa lah kau kat fakulti tu nanti ye. Takde nye sempat nak balik lepak kat bilik. Hmm sebenarnya seram jugak nak naik sem 2 nanti. Perubahan mendadak takut shocked je. Tak reti nak manage masa lagi. But you must do the best okay?

So, 2015 was a good year for me. I learnt a lot on how to be a strong person. Even my life in PASUM before actually quite worse but that was my best experience. Some important events during 2015 were :
- I finished successfully my foundation in PASUM and got pointer 3.5 above. 
- Got offer to USIM in bachelor of Arabic and communication
- Dapat jalan raya dengan geng sekolah zaman menengah rendah. Diorg jugak kawan sekolah rendah aku. Most of them.
- Celebrated my birthday with Shafarina even we've been separated away
- I got some presents from my beloved one
- Went to Terengganu for ziarah my dad's grave and did some throwback
Get chances to babysit Zaid sepanjang aku cuti nk masuk degree

Actually banyak lagi events yg banyak mengubah diri aku. Yang ajar aku macam-macam. Aku bersyukur dengan setiap hembusan nafas yg Kau berikan ya Allah. Finally, dapat jugak tiba ke umur 20 and no more teen life. Sebagai tanda u've to be more matured and jangan mudah sangat putus asa. Happy new year guys. Semoga amal kita seiring dengan pertambahan umur. Doakan saya dapat dekan untuk sem ini dan seterusnya. Serta dipermudahkan segalanya. Amin.

Adios.



My story not yours :) Thankyou !

0 Critism (;:

Post a Comment

COPYRIGHT HAJAR HUMAIRA RAMLAN :)